Sunday, October 9, 2011

D biar sendiri..

mcm biasa aku akn terus sakit dan sakit setiap masa...dulu klu aku biasa lemas bgni aku akn kol mamak..tp itu sthun dulu..bila ada nya dia aku da beruba mamak akn d kol tiap 3 ari or ada saat pnting dgn mamak,sminggu da lepas, dia masi trus bgtu entah smpai bila..dan aku trus mnungu ntah apa yg ku tunggu..tp yg pasti kol n mseg ny la ku tnggu..sbb aku kn jau dri tmpt dia..klu aku dkt mmg aku akn sntiasa tunggu dia d bawa pokok tmpt aku selalaau jumpa dia..tp itu dulu..skrng asrma nya lain da nnt ndak tau la dmna lgi aku mau jumpa dia..huu.rindu sngat2 dia...sedih nya kn d tinggal sndri d tmpat jauh ni..tiada siapa yg mau teman ...balek bilik on lep trus  log on fB pastu baring2..hati geram jak mcm mau p kuar sna cri gadu ngan org jak..huu...tgok mnaip ni pun penat n bosan...huu..apa la nasib bgni ni..harap2 dpt kesudahan yg baik la..huu..love u...

No comments:

Post a Comment