Thursday, October 6, 2011

hilang tak berganti...


aku rindu yg dulu..tp klu aku rindu yg dulu aku akn sperti yg dulu..dia ndak suka aku yg dulu sbb aku hnya pnting dri sndri...tp apa yg bru, mcm mna aku yg baru??..ada ka masa utuk aku betul kn diri ku smentra dia masi bersama ku....huu....yAllah...tolong la hmba yAllah....aku ingin dia yg dulu dan aku ingin jd yg terbaik dri yg terbaik yg dia ingin kn asalkan dia sntiasa ada dgn aku ...tp skrng aku sngat rasa dia smkin jauh dan jau yg teramat jauh dri apa yg perna aku jangkakan....yAllah..apakah salah ku smapai aku d tngal sebgni jauh...ya Allah..aku rindu http://monmimi.blogspot.com/ ...kembalikan la dia kpd ku...aku jnji aku hbis kn stdy ku dcni aku trus pergi dgn nya ....itu jnji ku dulu hngga kini....http://monmimi.blogspot.com/ maaf kn la aku...aku snggat perlukan kau ...apa makna aku dcni tmpa kau...kau lupa ka kau pernaa jnji ndak kn tnggal kn aku slma aku dcni...skrng aku trasa aku tertipu dgn kejayaan...aku ndak perlukn kejayaan aku sngat perlukn kau...bkn kejayaan dcni ...tmpa kjayaan dcni aku percya ada cra lain untuk aku tmpung hdup kita nnt percyala...aku terkurung skrng aku ndak bole bljar..aku ndak selesa dgn hdup skrng...ko perna jnji kn ndak tnggal aku bila aku perlu kau http://monmimi.blogspot.com/...tolong la knda merayu...ini smua mainan syaitan untuk pisah kn kita...klu kita dkt bgadu knda terima semua ini..tp kita dkt terlalu bnyak bukti yg kita selalu bhgia kn...
      

ini,kita slalu bersma kn klu kita dkt biar jam brpa saat brpa minit brpa..kita sntiasa bersma...aku akn cuba sedaya upaya untuk kita slalu dkt...

 bnyak kn bukti kita akn bahagia klu dkt...
tp skrng u sangat mnjauh kn diri....percyala..aku perlukn kau sntiasa...kau perna ckp kn...knda p cni kau teman kn selalu....jd tolong la...selalu ada dgn saya....aku cuba slpas ni ndak wat papa lgi dgn kau...please....aku rindu kau sangat2 ni..jgn la selalu bersendri ..tolong la...
 

1 comment: