Wednesday, October 12, 2011

sebelas sepulu sebelas...


huu...terus menunggu ati yg terluka kmbali ..tp tiada saat untuk aku beramah dgn dia..dia trus bgtu dan bgtu..itula..aku suda wat dia sakit smpai bgitu..aku suda baca semua yg dia tulis...tp bitu dan bgtula dia...aku ndak sala kn dia sbb dcni aku yg sngat tersla...tp bole kn aku meruba diri ini ...mungkin ini yg sakit yg perna aku wat dia smpai dia jd bgitu..huu..sory...mmg sory saja yg mmpu ku ckp skrng...aku ndak tau..aku mcm memksa utuk aku trus dcntai sdngkan dia sdng ingin lupakn aku...apa semua ini..apa aku mau buat..arhhh...YA ALLAH...aku sngat buntuh...aku bersusa paya untuk trus cinta dan cipta dgn dia tp dia trus bnci tp cnta dgn aku...apa juga ini..bkn ka memaksa diri untuk jd hati umpama batu..."nang buti nang kui buti kui.." aku ndak paksa kau untuk trus dgn aku..tp klu kau trus mmbodoh kn diri mu aku risau result kau akn jd truk dri yg lalu...aku ndak pksa juga kau untuk tnggal aku..sbb aku akn trus tunggu kau...sbb kau la yg terbaik buat aku..percyala...tembelang cinta ku pecah dgn kau..dengar la jap..


asal kau tau apa yg ko rasa itu yg aku rasa...aku suda nekad aku trus juga dgn keinginan mu, mau aku dpt diploma kn..insyALLAH..aku usahakn.

.

No comments:

Post a Comment