Saturday, November 5, 2011

kikii

huu..apa yang aku cuba buat dan pujuk, semua umpama mencurah air ke daun keladi..huuuu..aku sudah habis idea untuk trus mencuri hati nya..yang pasti rencana terus mengagalkan..dan dia pasti akan membiarkan apa yang berlaku dengan aku...dan dia mula lupa tentang aku jika trus mendiam kan diri...tapi yang pasti dia mendiam kan diri tidak bererti aku tidak mengigati dia...arhhh!!!..tidak tahu sampai bila begini..terus terang aku tidak ssnggup sudah tahan...sudalah subjek sem 4 ni susa gila...tiada lgi motivasi harian..habis la aku..erhh...huuu "cinta bukan apa-apa tapi apa-apa memerlukan cinta"da survay semua kawan...semua sudah cakap..cinta pertama..
...auuu!!! memang begitu kawan...sabar jak la...pandai2 lah kau kalau mau terus hidup...
...ada lagi..hahaha kau makan-makan la tu cinta..hahahah..
...kawan yang baik...suru p masjid peluk alQuran..cakp kau la alQuran kawan dan girlfriend ku..huuu..rasa mau juga buat tapi tidak tau la...tidak tesampai2 hajat 2..
ermm...kawan2...terima kasih la...ada juga kamu time aku begini...erm...sebelum cakap mau ketwa dulu..hahahhahaha...hahahhaha hahahaha hahahahaha ahhahah...kenapa putus cinta bole kena sama doktor cinta ni..adoii....tapi ku fikir2...doktor yang sebetul doktor juga sakit..hahahahaaa..dia juga manusia kn..hahahahaha..kalau dia tidak sakit..bukan la bah tu manusia ...firaun la ba tu....huhuu..

No comments:

Post a Comment