Thursday, October 27, 2011

rindu bapak mamak dan anggota ku ba...

huuu...kesian nya bapak ku...walaupun apa yg jd dia setia dgn mamak ku...mamak jgn sakit2 trus ya..jgn mara2 bapak trus....kesian bapak...bapak mamak mara pun begtu diam jak kn..huuu..tp mamak mau p mna..mamak ckp jak bapak hantar jg kn..huuu...walaupun gaji nya ndak setinggi mamak tp mamak tau juga kn mamak ndak le gerak tnpa bapak...apa pun saat mamak sakit ni aku harap bapak jak la dpt jaga mamak...mau harap anak mamak ni semua p cri kejayaan dunia..huu aku mau balek ndak mau d c balek...huu...ok aku stay dcni..tp mamak jaga kesihatn ya..jgn pkir smbrng dulu..pkir sehat jak dulu skrng...k...emmuah..love mom n dad...kpd anggota2 ku huu..sabar..abg menyusul senang kn kmu..rilek jak kamu k...psni tiada keluhan dlm duit...kmu tnng...jnji solat jak kmu k..ada jak tu klu ada...hahaha....kpd adek2 ku d ruma.tgok2 juga mamak ya..jgn harp bapk jak..berdikari juga kmu...k..jgn bgadu plak kmu trus dpn mamak bapak...aku balek aku hantak kmu klu bgadu2...klu rasa ndak mo sekola berenti...jgn mau mnyusahkn..p cari kerja jak...n klu mau bljar..bljr bgus-bgus...ko tgok suda aku kn...susa kn aku...tp susa2 aku aku ndak susa kn mamak bapak...so kmu jaga2 ..k...tgok mamak tgok bapak...ada papa halo2 aku ya...emmuahh....


No comments:

Post a Comment